کاغذ دیواری اداری

دفاتر کار و فضاهای اداری معمولا حالت رسمی‌تری نسبت به دیگر فضاها دارند و همین موضوع، انتخاب کاغذ دیواری اداری مناسب برای آنها را نیازمند درنظر گرفتن معیارهای دیگری می‌کند. به طوری که پرتی به حداقل برسد و یک کاغذ دیواری اداری ارزان قیمت‌تر بتواند در نظر گرفته‌ شود. مسلما سلیقه شخصی در طراحی محیط‌کار در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه محل کار، محیطی است که باید تمرکز لازم برای انجام کار را فراهم آورد. ما در این مقاله قصد داریم که با استفاده از این نکات راهنمایی خرید کاغذ دیواری اداری برای شما به ارمغان آوریم.

کاغذ دیواری اداری
می‌توان از طرح‌های انتزاعی برای محل کار خود نیز استفاده کنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری باید از انواعی انتخاب شود که دارای الگوهای ساده‌تری هستند. طرح‌های پیچیده، شلوغ باعث ایجاد حواس‌پرتی شده و به همین دلیل پیشنهاد نمی‌شوند. انواعی که دارای الگوهای بسیار ریز هستند و یا چشم را اذیت می‌کنند، برای اتاق کار مناسب نخواهند بود. اگر بخواهیم با دید کلی به انتخاب کاغذ دیواری برای فضای کار بنگریم، می‌توان گفت که تعداد نمونه‌های قابل استفاده در چنین فضاهایی کم و انگشت‌شمار است. با این حال، طرح‌های مناسبی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد یک فضای ایده‌آل در دفتر کار بهره گرفت.

فضای کاری و اداری شما عملکردی هست اما آنچنان که باید، مشوق و انگیزه‌دهنده نیست؟ دیوارهای دفتر‌کار دورتا‌دور شما را محصور کرده‌اند، به جای آنکه ایده‌ها و جرقه‌های ذهنی نو را به شما ببخشند؟ زندگی رنگارنگ است، کار می‌تواند هیجان‌انگیز باشد و انتخاب کاغذ دیواری مناسب نقش موثری در روح بخشیدن به فضای کار شما دارد.

office wallpaper1 1
کاغذ دیواری راه راه کد 3096 از آلبوم پاور مناسب محل کار

کاغذ دیواری اداری طرح ساده

مسلما یک از بهترین گزینه‌هایی که می‌توان برای انتخاب کاغذ دیواری اداری مدنظر داشت، طرح ساده است. از آن‌جا که فضای کار، نیازمند بالاترین میزان تمرکز است و عموما نیز حالت رسمی‌ دارد. کاغذ دیواری‌های بدون الگو یا دارای طرح ساده می‌توانند گزینه‌های مناسبی در طراحی داخلی آن باشند. انواع طرح‌های کم‌رنگ نیز جزو این دسته قرار می‌گیرند.

office wallpaper4
کاغذ دیواری طرح بافت کد 3080 از آلبوم پاور مناسب محل کار

کاغذ دیواری اداری طرح راه راه

یکی از طرح‌هایی که برای اکثر فضاها مناسب است و معمولا همیشه جزو گزینه‌های موجود درنظر گرفته می‌شود، طرح راه‌ راه است. دفتر‌کار هم از فضاهایی است که می‌توان از کاغذ دیواری با طرح راه راه در طراحی دکوراسیون آن استفاده کرد. این طرح در عین داشتن جذابیت، از رسمی‌بودن دفتر نکاسته و آن را در حد متعادلی نگه می‌دارد.

office wallpaper5
کاغذ دیواری راه راه کد 3020 از آلبوم پاور مناسب محل کار

راهنمایی خرید کاغذ دیواری اداری طرح پوستری

طرح‌های پوستری از دیگر مدل‌های کاغذ دیواری اداری هستند که می‌توانند در دفتر کار استفاده شوند. طرح‌ پوستری این مزیت را نسبت به دیگر طرح‌ها دارد که‌ دقیقا مطابق نظر شما و با هر تصویری که تمایل داشته‌ باشید، اجرا خواهد شد. این طرح را معمولا روی یکی از سطوح به اجرا در‌می‌آورند که می‌تواند دیوار پشت میز کار باشد. چرا که شاخص‌ترین فضای اتاق بوده و با ورود افراد جلب‌توجه می‌کند.

office wallpaper6.j7
پوسترهای سه بعدی یکی از پرطرفدارترین ایده‌ها برای محل کار می‌باشد.

راهنمایی خرید کاغذ دیواری اداری طرح هندسی

از دیگر طرح‌هایی که می‌توان برای کاغذ دیواری اداری استفاده کرد، طرح هندسی است. طرح‌های هندسی با دامنه وسیع اشکالی که دارند، می‌توانند برای محیط کار نیز مانند دیگر فضاها مناسب باشند. باید توجه داشت که طرح‌های هندسی با رنگ‌های تند یا فرم‌های بسیار ریز و شلوغ، برای دفتر کار توصیه نمی‌شوند. چرا که باعث حواس‌پرتی و آشفتگی فرد می‌گردند.

office wallpaper6
کاغذ دیواری طرح‌های هندسی با رنگ‌های متعادل همواره می‌توانند انتخاب خوبی برای محل کار باشد.

چه کاغذ دیواری ارزان و مناسب فضای داخلی اداره است ؟

دکوراسیون اداری و دفتر کار یکی از مهمترین فضاهای داخلی می‌باشند که لازم است به طراحی و دیزاین داخلی آن توجه کنید. راندمان کاری فضاهایی که در آن به طراحی داخلی محیط کار توجه شده است، بسیار بالاتر از فضاهایی است که بدون توجه به اصول مورد‌نیاز و توجه روان‌شناختی محیط کار آماده شده‌اند.

خوب همه می‌خواهند که به ازای ساعت‌کاری که وقت صرف می‌کنند نتیجه و بازدهی مورد‌قبول را هم داشته باشند. بنابراین اهمیت طراحی داخلی فضای کاری و دفتر‌های کاری را نمی‌توان انکار کرد. طراحی داخلی فضای کاری آنقدرها هم که فکر می‌کنید مشکل نیست. کاغذ دیواری یکی از راه‌های ساده و سریع برای رسیدن به هدفتان است. هم نسبتا کم‌هزینه است و هم اینکه سریع نصب می‌شود بدون اینکه مجبور بشوید روزهای کاری را به خاطر تعمیرات، تغییرات و یا بازسازی محل کار از دست دهید.

مطمئنا انتخاب مدل کاغذ دیواری دفتر کار ممکن است کمی‌ با انتخاب کاغذ دیواری منزل متفاوت باشد. شما در انتخاب کاغذ دیواری اداری باید حس کنید که مشتریان شما تحت‌تاثیر انتخاب شما قرار خواهند گرفت.

البته این به شما بستگی دارد که قصد دارید خودتان از محیط کار لذت ببرید و آرامش داشته باشید یا اینکه محیط کارتان به نحوی است که باید مشتری و ارباب رجوع را مجذوب کنید. با توجه به این موضوع می‌توانید رنگ‌های روشن و شاد بیشتری برای محل کار انتخاب کنید.

office wallpaper3 1
طرح‌های داماسک به دلیل کلاسیک بودن و لوکس بودن، همواره انتخاب خوبی برای فضای محل کار می‌باشد.

طرح سه بعدی برای کاغذ دیواری برای محیط کار

بهترین مدل برای کاغذ دیواری اداری، طرح سه بعدی است. طرح‌های سه بعدی حس پویایی و حرکت را القا می‌کنند. باعث می‌شود که در ساعات کاری حس خستگی و کسل بودن نداشته باشید.

office wallpaper2 1
کاغذ دیواری طرح سه بعدی کد 285 از آلبوم جنرال که می‌توان برای فضای کار استفاده نمود.

طرح‌های سه بعدی کاغذ دیواری باعث می‌شود اتاق دارای عمق و بعد شود و هم اینکه بزرگ‌تر نیز به نظر بیاید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *