مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران

یکی از راه‌های خرید کاغذ دیواری برای هر فردی مراجعه به مراکز فروش کاغذ دیواری است. امروزه در تمامی‌ شهر تهران فروشگاه‌های فروش لوازم دکوراسیون داخلی وجود دارند که در این فروشگاه‌ها معمولاً کاغذ دیواری نیز بعنوان یکی از محصولات پرفروش عرضه می‌شود. اما دانستن مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران یا شهرهای دیگر چرا اهمیت دارد؟ زمانی که من می‌توانم از مغازه یا فروشگاه محل خود خریداری کنم چرا باید آدرس مراکز فروش را بدانم؟

در جواب این سوال می‌توانیم این پاسخ را بدهیم که مراکز فروش از امتیازاتی برخوردار هستند که شاید یک فروشگاه یا مغازه تنهای محلی آن را نداشته باشد. در اینجا روش‌های خرید کاغذ دیواری در تهران و مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم و به شما می‌گوییم که چرا برای خرید کاغذ دیواری باید به مراکز خرید مراجعه کنید.

پیشنهاد میکنیم هنگام مراجعه به مراکز فروش کاغذ دیواری، از آلبوم جدید اکستریم والز، آلبوم هاش دو او، که در سبک ساده و مینیمال هست حتما دیدن فرمایید.

کاغذ دیواری در تهران
با خرید کاغذ دیواری فضاهای خود را به بهترین نحو زیبا کنید.

روش‌های خرید کاغذ دیواری در تهران

یکی از دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه خرید کاغذ دیواری ارزان‌ قیمت است. البته نه تنها کاغذ دیواری باید ارزان‌قیمت باشد بلکه باید با‌کیفیت خوبی نیز ارائه شده باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک کاغذ دیواری را تهیه کنید اما نمی‌دانید واقعاً کدام جنس خوب است یا کدام برند معتبر است و اصلاً از کجا باید کاغذ دیواری را خریداری کنم. این مشکل، تنها برای شما نیست بلکه اکثر افراد جامعه با این موضوع مواجه هستند. روش‌های مختلفی برای خرید کاغذ دیواری وجود دارد که لیستی از آن را برای شما می‌آوریم:

  • خرید کاغذ دیواری از طریق فروشگاه‌های محلی
  • از طریق مراکز خرید
  • خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی
خرید کاغذ دیواری در تهران
رنگ و طرح کمترین چیزی است که کاغذ دیواری می‌تواند به فضای شما القا کند.

خرید کاغذ دیواری از طریق فروشگاه‌های محلی

یکی از راه‌های آسان و سریع خرید کاغذ دیواری، مراجعه به فروشگاه یا مغازه دکوراسیون داخلی محله خود می‌باشد. این راه یکی از رایج‌ترین راه‌های تهیه کاغذ دیواری می‌باشد که اکثر افراد جامعه ایرانی از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به کاغذ دیواری علاقه‌مندید و از آن استفاده کردید، به احتمال زیاد این کار را انجام داده‌اید. از مزایا و معایت این نوع خرید می‌توان به مواردی اشاره کرد که در ادامه این مطلب برای شما آورده‌ایم.

مزایا :

  • خرید آسان و سریع
  • امکان مراجعه سریع در صورت وجود مشکل
  • امکان تغییر در طرح به صورت سریع و فوری
  • راه افتادن چرخه اقتصاد محل یا منطقه
  • مراجعه مجدد و امکان دریافت تخفیف در خریدهای بعدی
خرید کاغذ دیواری سه بعدی
با خرید کاغذ دیواری سه بعدی یا سفارش پوسترهای سه‌بعدی می‌توانید فضایی کاملاً دقیق و زیبا ایجاد کنید.

معایب :

  • کم بودن و محدود بودن طرح‌ها و آلبوم‌ها
  • احتمال خرید غیرمطمئن در صورت ناآشنایی با جنس‌های کاغذ دیواری
  • احتمال خرید قیمت گران‌تر
  • تنوع کم برندها
مراکز فروش کاغذدیواری در تهران
با مراجعه به مراکز فروش کاغذ دیواری می‌توانید دنیایی از طرح و نقش را به خانه خود بیاورید.

خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین

یکی از راه‌های آسان و سریع دیگر خرید کاغذ دیواری، خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. این راه خیلی رایج نبوده اما استفاده از آن در صورتی که شما طرح و رنگ کاغذ دیواری خود را از قبل انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود. افراد کمتری در جامعه هستند که کاغذ دیواری خود را به صورت اینترنتی خرید کنند. اما افراد بسیاری جهت دریافت اطلاعات، گرفتن مشاوره‌های رایگان و همچنین مشاهده طرح‌ها و آشنا شدن با برندهای مختلف به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند. در ادامه به مزایا و معایب این‌گونه خرید نیز اشاره خواهیم کرد.

مزایا :

  • خرید آسان و سریع
  • مشاهده طرح‌ها و آلبوم‌های متنوع
  • آشنا شدن با برندهای کاغذ دیواری
  • آشنایی با طرح‌ها و سبک‌های مختلف
  • مشاهده طرح‌ها در فضاهای مختلف
خرید آنلاین کاغذ دیواری
یکی از امکاناتی که امروزه برای مشتریان به وجود آمده است امکان خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی است.

معایب :

  • عدم امکان لمس جنس کاغذ دیواری
  • احتمال دریافت کاغذ دیواری متفاوت با تصور
  • احتمال خرید غیرمطمئن در صورت نا آشنایی با جنس‌های کاغذ دیواری
  • احتمال خرید با قیمت بالاتر
کاغذ دیواری آبی روشن
کاغذ دیواری‌ها می‌توانند در فضای آشپزخانه نیز استفاده شوند.

خرید کاغذ دیواری از مراکز فروش

روشی دیگر برای خرید کاغذ دیواری مراجعه به مراکز فروش می‌باشد. مراجعه به این مراکز باعث می‌شود که شما تنوعی بی‌نظیر از طرح‌ها و سبک‌های کاغذ دیواری را مشاهده بفرمایید و بتوانید قیمت، اجناس و رنگ و طرح آنها را با هم مقایسه کنید.

مزایا :

  • مشاهده طرح‌ها و آلبوم‌های متنوع
  • آشنا شدن با برندهای کاغذ دیواری
  • آشنایی با طرح‌ها و سبک‌های مختلف
  • امکان مقایسه قیمت و خرید مطمئن
  • قیمت مناسب‌تر
کاغذ دیواری آبی رنگ
استفاده از رنگ و تم آبی رنگ می‌تواند به فضای داخلی روح و تازگی ببخشد.

معایب :

  • خرید سخت‌تر و زمان‌بر‌تر
  • سخت بودن انتخاب بین بی‌نهایت طرح و رنگ
  • ترافیک و عدم جای پارک

حالا که با روش‌های مختلف خرید و مزایا و معایب آنها آشنا شدید، خوب است که آدرس مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران را بدانید. ما در اینجا لیستی از این مراکز را برای شما آورده‌ایم.

مراکز فروش کاغذدیواری تهران
با مراجعه به مراکز فروش کاغذ دیواری دنیایی از طرح و نقش را مشاهده و انتخاب خواهید کرد.

مرکز فروش کاغذ دیواری در محله سهروردی تهران

خیابان سهروردی یکی از بهترین مراکز فروش لوازم دکوراسیون داخلی می‌باشد. در این محله لوازم مختلفی از جمله پرده، لوازم تزئینی منزل، پارکت، کاغذ دیواری و اجناس متنوع دیگری به فروش می‌رسد. در خیابان سهروردی چندین فروشگاه کاغذ دیواری وجود دارند که این منطقه را تبدیل به مرکز فروش کاغذ دیواری کرده‌اند. مشکل این محل این است که بخشی از آن در طرح ترافیک و بخشی در طرح زوج و فرد قرار دارد.

مرکز فروش کاغذ دیواری در محله پل چوبی تهران

پل چوبی به یکی از معروف‌ترین محله‌های فروش اجناس دکوری تبدیل شده‌ است. این محله بورس کاغذ دیواری و لوازم دکوراسیون داخلی می‌باشد. می‌توانید از طریق نقشه زیر خودتان را به این منطقه برسانید و از تنوع کاغذ دیواری‌های موجود در آن لذت ببرید. مشکلی که این منطقه دارد این است که در طرح ترافیک قرار گرفته است.

مرکز فروش کاغذ دیواری خیابان قزوین

خیابان قزوین یکی دیگر از مراکز فروش کاغذ دیواری در شهر بزرگ تهران می‌باشد. ساکنین جنوب شهر تهران دسترسی راحت‌تری برای خرید از این منطقه را دارند. با استفاده لوکیشن زیر می‌توانید آسان‌تر مسیر خود را پیدا کنید.

مرکز فروش کاغذ دیواری در خیابان بنی‌هاشم تهران

امروزه خیابان بنی‌هاشم مرکز فروش لوازم تزئینات داخلی در تهران شده‌ است. این خیابان هم اکنون یکی از مشهورترین مراکز خرید فروش انواع لوازم تزئینی داخلی می‌باشد. شما می‌توانید در این خیابان انواع طرح‌ها و آلبوم‌ها را مشاهده کرده و از بین آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این منطقه در طرح زوج و فرد قرار دارد.

محله بلوار ابوذر تهران

مرکز فروش دیگری که می‌توانیم از آن نام ببریم، محله بلوار ابوذر تهران است. این محله برای اشخاصی که در شرق و جنوب شرق تهران زندگی می‌کنند بسیار در دسترس می‌باشد. با کمک لوکیشن زیر به این منطقه بروید و به آسانی خرید کاغذ دیواری خود را انجام دهید. این منطقه در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته‌ است.

مرکز فروش کاغذ دیواری خیابان آیت اله کاشانی

این خیابان نیز یکی دیگر از مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران می‌باشد. این منطقه که در غرب تهران واقع شده است، دسترسی به کاغذ دیواری را برای ساکنین مناطق غربی تهران آسان کرده است. لوکیشن این خیابان را نیز برای شما می‌گذاریم تا بتوانید با کمک آن دسترسی آسان‌تری به این خیابان داشته باشید. این منطقه نیز خارج از محدود طرح و ترافیک و زوج و فرد قرار دارد.

خیابان ابوسعید

یکی دیگر از مراکز فروش کاغذ دیواری در شهر تهران خیابان ابوسعید است. شما می‌توانید با مراجعه به این خیابان از تنوع بی‌نظیر طرح و سبک کاغذ دیواری لذت ببرید. لوکیشن این خیابان را برای شما می‌آوریم تا دسترسی آسان‌تری به آن داشته باشید. این منطقه در محدود طرح ترافیک قرار دارد و دسترسی به آن در روزهای هفته سخت است.

 

هزینه و قیمت کاغذ دیواری در تهران

قیمت کاغذ دیواری، به عوامل متعددی از جمله جنس، طرح، برند سازنده وابسته است. در تهران برخلاف سایر نقاط کشور، از آنجایی که فضا کاملا رقابتی است، شما قطعا شاهد فروشگاه‌های بسیاری در سطح شهر هستید که به قیمتی مناسب کاغذ دیواری را عرضه می‌کنند. اما به طور معمول، مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران، نسبت به بقیه مناطق سطح شهر از قیمت پایین‌تری برخوردارند. ولی پیشنهاد می‌شود در صورت بودجه کم، کیفیت را فدای قیمت نکنید. خرید کاغذ دیواری باکیفیت و مرغوب از مراکز خرید، قطعا سالیان زیادی برای شما دوام خواهد داشت. در زیر به عوامل تاثیر گذار در قیمت کاغذ دیواری اشاره شده است که دانستن آنها بسیار حائز اهمیت است.

قیمت کاغذ دیواری
قیمت کاغذ دیواری در تهران، نسبت به سایر نقاط ایران ارزانتر است.
  • جنس کاغذ دیواری

در هر صنعتی، جنس تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد. در صنعت دکوراسیون از جمله کاغذ دیواری نیز از این امر مستثنی نیست و قطعا قیمت کاغذ دیواری باکیفیت و نامرغوب متفاوت خواهد بود. با ظهور کاغذ دیواری‌های نسل جدید با روکش PVC،  تعادلی بین قیمت و کیفیت برقرار شده است. این نوع کاغذ دیواری قابل شستشو، با وجود کیفیت بالا و طول عمر زیاد از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای در بازار فروش کاغذ دیواری برخوردار است. کاغذ دیواری وینیل با روکش PVC را می‌توانید از کلی نمایندگی‌های اکستریم والز در سراسر ایران خریداری نمایید.

  • طرح کاغذ دیواری

دومین عامل تاثیرگذار در قیمت کاغذ دیواری، طرح آنهاست. امروزه به دلیل تقاضای بالای مردم، طرح‌های مختلفی از کاغذ دیواری با رنگبندی متفاوت در بازار موجود است. که طرح‌های کار شده و شاین‌دار، قطعا با طرح‌های ساده‌تر مغایرت قیمت خواهند داشت.

  • برند کاغذ دیواری

قطعا نام کاغذدیواری ایرانی و کاغذدیواری خارجی را بارها و بارها شنیده اید. برنده سازنده کاغذ دیواری‌های موجود در بازار کاغذ دیواری تهران، متعلق به کشورهای مختلف از جمله ایران، چین، ترکیه، کشورهای اروپایی و … است. که برای آشنایی با آن‌ها و رنج قیمت کاغذ دیواری با برندهای مختلف می‌توانید به مقاله محاسبه قیمت کاغذ دیواری مراجع نمایید.

مراکز فروش کاغذ دیواری در تهران
جنس، طرح و رنگ؛ عوامل موثر در قیمت کاغذ دیواری
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *