خرید کاغذ دیواری

اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری را دارید ما برای این انتخاب هوشمندانه شما را  تحسین می‌کنیم، کاغذ دیواری همان رنگ و روحی است که فضای شما نیاز دارد. تنوع در طرح، رنگ و سبک باعث می‌شود تا شما با مناسب‌ترین هزینه و در کم‌ترین زمان اعجاز تغییر را در فضای خود مشاهده کنید. تفاوتی ندارد که شما از علاقمندان سبک کلاسیک هستید یا مدرن آنچه مهم است قدرت جذب کاغذ‌ دیواری‌ها می‌باشد. قطعا طرفداران هر سبکی از انتخاب کاغذ دیواری لذت خواهند برد. خرید کاغذ دیواری شاید خیلی سخت نباشد اما باید به استاندارد‌های کاغذ دیواری در هنگام خرید توجه شود.

انتخاب کاغذ دیواری
پیش از خرید کاغذ دیواری در انتخاب طرح دقت داشته باشید.

انتخاب طرح مناسب

قبل از هر اقدامی باید طرح مناسب فضای خود را انتخاب کنید. همان طرحی که با تماشای آن لبخندی بر لبان شما شکوفا شود، لبخندی از جنس رضایت و اطمینان، بهتر است برای انتخاب طرح از گروه‌های حرفه‌ای در زمینه طراحی و دکوراسیون مشورت بگیرید. طراحان حرفه‌ای موارد بسیاری را از جمله: متراژ فضا، تعداد و ابعاد پنجره‌ها، کیفیت نور محیط، سلیقه شما و کاربری فضا را بررسی می‌کنند و در نهایت شایسته‌ترین طرح را به شما پیشنهاد می‌دهند. برای افزایش سطح آگاهی شما نسبت به انتخاب طرح باید بگوییم که طرح انتخابی شما نباید فضای شما کو‌چک نشان دهد و همچنین باید بازتابش خوبی نسبت به نور، به ویژه نور طبیعی در فضا داشته باشد. در انتخاب رنگ‌ها نیز نگاه عمیقی داشته باشید، در دنیای دکوراسیون داخلی رنگ‌ها می‌توانند تحولاتی باورنکردنی در فضای شما ایجاد کنند. به ترکیب رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های خنثی در انتخاب کاغذ دیواری نیز توجه داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری
طرح‌ مناسب خود را به کمک طراحان حرفه‌ای انتخاب کنید.

انواع طرح‌های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری‌ها متناسب با سبک داخلی فضای شما طراحی‌های متفاوتی دارند. برای مثال طرح داماسک از پر‌فروش‌های سبک کلاسیک است. طرح داماسک عظمت و شکوه سبک کلاسیک را در فضای شما فریاد می‌زند. اگر به دنبال ایجاد حس شادی و نشاط و صمیمیت در فضای خود هستید، طرح‌های گلدار رنگ و بویی تازه به محیط شما می‌بخشند. با تمام پیشرفت‌هایی که در پیرامون خود مشاهده می‌کنیم، صنعت کاغذ دیواری نیز از رقابت‌ها جا نمانده است و کاغذ دیواری‌های سه بعدی نشانگر یکی از پیشرفت‌های قدرتمند این صنعت است. کاغذ دیواری‌های سه بعدی اگر برای دیوار شاخص به درستی انتخاب شوند جلوه بصری فضا را چندیدن برابر می‌کنند.

طرح گلدار
انتخاب طرحی مناسب با رنگی زیبا فضای شما را متفاوت می‌کند.

توجه به کیفیت و جنس کاغذ دیواری

پس از انتخاب طرح و رنگ باید به سراغ خرید کاغذ دیواری بروید، انتخاب مراکز معتبر برای خرید کاغذ دیواری مناسب، اولین نکته کلیدی است که باید به آن اهمیت فراوانی بدهید. هنگام خرید توجه داشته باشید که بهتر است کاغذ دیواری شما قابلیت شستشو داشته باشد. به ویژه اگر قصد خرید کاغذ دیواری برای محیط‌های مرطوبی مانند: حمام یا سرویس بهداشتی را دارید رعایت این نکته الزامی می‌باشد. استفاده از کاغذ دیواری‌های وینیل به دلیل مقاومت کافی در برابر رطوبت و تغییرات دمای محیط برای اکثر مکان‌ها به خصوص شهر‌های ساحلی پیشنهاد می‌شود. لازم است به هنگام خرید فقط به دیدن تصاویر نمونه کار اکتفا نکنید و حتما به جنس کاغذ دیواری و کیفیت چاپ طرح نیز توجه داشته باشید.

کیفیت کاغذ دیواری
به کیفیت کاغذ دیواری خود بسیار اهمیت دهید.

نصب کاغذ دیواری

شاید تصور کنید که با خرید کاغذ دیواری ماجرا به پایان می‌‌رسد. باید به شما بگوییم که نتیجه هنگامی ایده‌آل خواهد بود که مراحل نصب کاغذ دیواری با دقت کافی و اصولی پیش رود. استفاده از چسب استاندارد و مناسب به مراحل نصب شما سرعت بیشتری می‌بخشد و نتیجه نهایی برای شما با کیفیت‌تر خواهد بود. برای نصب کاغذ دیواری نیازی به جمع‌‌آوری تمام وسایل نیز نمی‌باشد. فقط کافیست با رعایت موارد گفته شده انتخابی اصولی داشته باشید و از نتیجه کار لذت ببرید.

نصب کاغذ دیواری
مراحل نصب و انتخاب چسب باید اصولی پیش رود.
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

    • سلام و درود
      داماسک رو از مراکز خرید کاغذ دیواری می توانید تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *